.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ضرب و شتم مازیار زارع با صندلی! +عکس

مازیار زارع هافبک باتجربه ملوان باز هم در بطن جنجالی قرار گرفت که از اواسط بازی درگیر آن شده بود.

زارع که در مسابقه روز گذشته ملوان مقابل صنعت ساری با بازوبند کاپیتانی تیمش به میدان آمده بود، در انتهای مسابقه مورد ضرب و شتم هواداران ساروی قرار گرفت که بعد از اتمام بازی در ضربات پنالتی به زمین ریخته بودند.

زارع که در جریان بازی با یکی از بازیکنان حریف درگیری پیدا کرد و جروبحث آنها مدتی طول کشید بعد از آغاز ضیافت پنالتی ها، پشت اولین پنالتی ملوان ایستاد و پس از به ثمر رساندن این ضربه خطاب به هواداران حریف با دست اشاره ای کرد که با واکنش مجدد هواداران مواجه شد و البته بابت این مساله از داور اخطار گرفت. اما اوضاع مطابق انتظار زارع پیش نرفت و این صنعت ساری بود که فاتح این دیدار شد. اتفاقی مهم در شهر ساری که باعث هجوم هواداران این تیم به داخل زمین شد.
 
هواداران صنعت که در جریان بازی بارها زارع را مورد لطف قرار داده بودند بعد از اتمام تشویق دروازه‌بان تیمشان زارع را در حال خروج از زمین گیر انداختند و اینچنین به او حمله کردند. در این درگیری ایمان صادقی دروازه‌بان ملوان هم حضور داشت، اما دخالت به موقع نیروی انتظامی مانع از این شد که آسیبی جدی به این دو بازیکن وارد شود. ملوانی ها که از جام حذفی کنار رفته اند با هواداران نه چندان پرتعدادشان شبانه به انزلی بازگشتند. /250

ضرب و شتم مازیار زارع با صندلی/ عکس
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فوتبالیست 27 مهر 1393
عاقبت یک بازیکن بی شخصیت و بی ادب همین خواهد بود .
نا شناس 27 مهر 1393
رشتیها یادتون باشه اینجا مازندرانه....
پاسخ ها به این نظر
misaq 27 مهر 1393
دیدین سایتتون مازندرانیه
چرا مطلب منو نزاشتید
بیا گیلان جبران میکنیم عمویی
من 28 مهر 1393
تابلو این محمد غلامین نه مازیار زارع شماره رو شورت بخونید مازیار شماره نه بو نه یازده. خبر کذب ندید لطفا من خودمدتو وی ایپی بودم تونل هم با مازیار رفتیم اصلان هم کتک نخورده بود. لطفا برای ساروی ها حاشیه درست نکنید این صحنه هم با کمک نیرو انتظامی زود جمع شد و به بازیکن ملوان اسیبی نرسید.
نا شناس 28 مهر 1393
متاسفیم از این مهمان نوازی مفتضعانه
حمید رشتی 28 مهر 1393
مازندرانیها یادتون باشه گذرتون به گیلان می افته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
نا شناس 28 مهر 1393
بخاطر این وحشی بازیتونه که درحسرت یه تیم تو لیگ برتر دارین میسوزین
پژمان 27 مهر 1393
سلام
من خودم یک مازندرانیم و همچنین یک پرسپولیسی دو آتشه در ابتدا باید بگم مازیار زارع بازیکن خوبیه ولی با این بی اخلاقی هاش هر جا رفته حاشیه درست کرده و فوتبال خودشو با همین کاراش تباه کرده ولی این دلیل نمیشه یک یا عده ای تماشا بخوان خودشون وارد عمل بشن؛ این کار باعث شرمندگیه نه افتخار؛ اگه قرار باشه همه ورزشگاهها این طوری باشه که سنگ رو سنگ بند نمیشه؛ مقصر کمیته انضباطی اگه یک بار با بازیکن متخلف و تماشاگر متخلف برخورد قاطع و اصولی کنه دیگه شاهد این رفتار عصر حجری نیستیم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.